fredag den 7. maj 2010

Hejsa
jeg vil hører om der er chance for (på tirsdag), at starte en begyndergruppe op?
Dvs nogle der vil snuse til det at cykle, men ikke har formen og udstyret. Jeg kender 3-5 stykker der gerne vil prøve, de er ikke medlemmer inu, men vil give det en chance.
snakken var at de i starten kører den 23km der blev brugt til cykelløbet.
Er der andre derude der har lyst eller kender nogen som vil m på tirsdag? Så kom..........
Ps, der blir ikke kørt m computer/snit.
Mvh Maria

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Maria
    Er det en tur du står for og er det kl. 18.00.

    SvarSlet
  3. Jeg syntes at det er en rigtig god idé, at starte en begyndergruppe.

    Bestyrelsen kunne måske vurderer om det ikke kunne gøres som der har været talt om, at gruppelederen går på tur mellem dem der har meldt sig som begyndergruppeleder.
    Der skal vel lidt instruktion i hvordan man kører i en gruppe, o.a.
    Man kunne måske gøre 1. tirsdag i md. til modtagelse af nye.

    SvarSlet
  4. Hej Maria.
    God ide - hvis der kommer nogen og lære os noget teknik er Jannie og Jeg friske på at komme på tirsdag:-)

    SvarSlet
  5. Hejsa
    Det lyder som om der er stemning for at der skal være en sådan gruppe, men jeg tror ikke det skal være m fokus på teknik i starten. Det er mere for at få nye med..........
    Jeg tror der kommer nogle på tirsdag, hvem der skal guide dem rundt, ved jeg ikke, men jeg er sikker på de her de første par gange bare kører selv, og så på kan man efter et par gange tage en snak med dem og de ku tænke sig at være medlemmer etc...........

    SvarSlet