søndag den 9. maj 2010

Mere socialt og hyggeligt kan det ikke gøre !

Vejret var lidt gråt her søndag morgen kl. 8, hvor vi skulle en tur ned til Å strand, hvor Inspektørens svigerforældre bor, Turen var bedømt til mellem 70 - 80 km. men da Inspektøren ikke helt var klar over hvilken vej vi skulle - blev den på 130 km. " Alle tog den lille overskridelse med godt humør"!
Planen var at vi skulle ned til det berømt morgenbord - traditionen tro - jeg har hørt meget om den sydfynske rygeost og jeg må sige at morgenbordet med de hjemmelavede marmelader " med alkohol", rygeosten med purløg- for ikke at snakke om de hjemmelave bolder levede helt op til omtalen.
En stor tak til Inspektørens svigerforældre!.
Jeg forstår ikke hvorfor Inspektøren ikke har besøgt dem før! efter hvad jeg hørte på turen har han kun været der en gang tidligere - i sine unge dage - dengang kravlede han ind af et værelse vindue og tilsyneladende hurtigt ud igen - PS.! der var noget med nogle "havl".
Alle var sociale - Der var kun mr. Colnago som viste sig fra sin overlegne side, fordi vi ikke holdt og ventede på ham da han trådte af på naturens veje, han blev "sur" og ville ikke hilse da han kørte forbi gruppen senere. "Han blev dog god igen".
Turen for Matti blev en halvdyr adfære, han havde aftalt med Inspektøren at Inspektøren skulle indlægge nogle "defekter" på sin cykel i løbet af turen, således at Matti kunne få nogle pusterum jeg syntes dog godt, at der kunne have været lidt længere mellem defekterne, nogle gange nåede vi ikke engang på cyklerne før vi skulle af igen - dette må I kunne planlægges bedre næste gang.!
PS.! Når jeg tænker på turen idag - kunne det måske være en god idee at indføre spisning på vores ture Tirsdag og Torsdag, det kan være at Inspektøren vil stå for det ?
Tag for en dejlig tur, vi ses i Harzen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar