mandag den 12. januar 2015

Så starter vi op igen...

Godt nytår til jer alle :-)
Og hvor er I seje, jer der var ude at bade den 1!
Selv stod jeg op kl. 18...

Vi starter op med tirsdags og torsdagsturene igen. Som sædvanlig afgang fra Bianchierne kl. 18.
Kom friske :-)

Derudover er der et MTB cup i Vestjylland, hvor man kører de berømte ruter i henholdsvis
Militærskoven, Grusgraven og Blåbjerg:

Militærskoven, Varde den 18. januar
Grusgraven, Varde den 22. februar
Blåbjerg, Henne Strand den 8. marts 2015

Læs mere og tilmeld jer her >>

Jeg tilmelder mig nu! :-)

1 kommentar:

  1. Så skulle min egen cykel være klar efter en lang ferie..... og Benny får sin lånecykel tilbage. Køre du Vinter Cup bør du jo spørge Benny hvad den kan købes til idet den jo har en sejer malet på stellet. Så jeg er klar i aften for at nyde min egen cykel igen...

    SvarSlet