tirsdag den 12. august 2014

Post Danmark Rundt - hvad sker der....

Sommerferien sidste weekend står for døren - efter en sommer hvor vejret har været bedre end på Mallorca..... Denne lørdag er Odense afslutningsetape på 4 etape af Post Danmark Rundt - så jeg skal da ud og se rytterne live i skønt solskinsvejr.

Optakten er i følge den lokale avis helt på toppen - Alex Rasmussen har sparet sig på gårdsdagens kongeetape til Vejle får at kunne vinde dagens etape....

Kigger ud af vinduet og pudser lige brillerne lidt - hvad er det som sidder på vinduer.... små dråber som jeg ikke kan huske hvad er. Men googler det og finder ud af det er regn :-)

Det drypper kun lidt så tager lige min løbejakke udenpå og så op på jernhesten og afgang mod opløbet ude ved Sejersskovvej.

Men hvad sker der lige for "Post Danmark Rundt" arrangørerne for halvvejs derude vælter regnen ned i lårtykke stråler og jeg er gennemblød da jeg kommer frem.

Finder en plads og endelig kommer de drønende - efter 20 politimotorcykler
Men Alex Rasmussen er langt ned i feltet og hvor var Oksen fra Hammel....

En sat grupper kommer forbi og her sidder

Chris Anker og kæmper med regndråberne....

Efter sidste runde må jeg konstatere at den lokale helt ikke kunne blande sig i spurten - øv øv øv..

Så er løbet slut og hvad sker der så lige - regnen holder selvfølgelig op... Så må bare sige til Jesper Vorre, at det er elendig planlægning at det lige skulle regne den time feltet var i Odense.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar