onsdag den 8. februar 2012

Giro d´Italia 2012




Tit sidder vi hjemme foran fladskærmen og drømmer om, at det er en selv som deltager i et af cykelsportens største etapeløb.

Men nu er chancen for at køre med i Giro d´Italia - og det lugter jo lidt af pasta, pizza, Ferrarier, høje bjerge og hysteriske tilskuere.....

Du starter dette etapeløb i Herning den 5. maj - og du kan vælge mellem følgende distancer 63 eller 119 kilometer.

Vi har valgt at lave fælles tilmelding, idet vi så vil komme i samme startgruppe.

Du kan læse meget mere om løbet via dette link http://giroindenmark.com/

Sidste frist for tilmelding er den 1. marts 2012 - tilmelding via kommentar til dette indlæg.

6 kommentarer:

  1. Hej
    Edgar og jeg vil gerne køre 119 km.

    Mange cykelhilsner Lis

    SvarSlet
  2. Jeg HAR, sidst i januar, tilmeldt mig på 63 KM.
    Håber vi bliver mange.

    SvarSlet
  3. Ræven vil gerne prøve kræfter med 116 km.

    hilsen Bjørn.

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne med på de 119

    vh Leif

    SvarSlet
  5. Rosengartneren er også klar til 119 km

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne meldes til på 119 km
    Mvh Inge Henriksen

    SvarSlet