lørdag den 26. februar 2011

Nordfyn Rundt den 30. april 2011

Så er det ikke længe til vi afholder vores cykelløb - og vi skal jo have fortsat den meget positive udvikling vi havde sidste år med 268 deltagere.

Dette løb er jo med til at give penge i klubkassen - og dermed kan vi afholde klubarrangementer resten af året. Det er bla. klubbetalte løb, Harzen tur, sommerafslutning og afslutningsfest......

Bestyrelsen har derfor besluttet, at som udgangs skal vi alle "aktive" hjælpe til med at få løbet til at blive en succes også i 2011.

Vi har sat navne på Jer som skal hjælpe til - og det er fra tidlig morgen til omkring ved 17 tiden.

Der er mange forskellige opgaver - det være sig ruteopsætning, servering af mad, trafikregulering osv......... hvad den enkeltes opgave bliver, vil vi fortælle til sæsonstarten.

Følgende forventer vi hjælper til: Smeden, Debutanten, Barnepigen, Tonseren, Mudderkongen, Massøren, Mr. Bianchi, Fru Bianchi, Busken, Janni B., Træmanden, Tina R., Cube, Edgar, Lis, Lene N., Torben N., Ræven, Carl-Henrik, Nordmanden, Pedalatleten, Martin Schødt, Cervelo, Inspektøren, Pinerello, Teggert, Mikkel L., Rosengartneren, Jesper Ulnitz, Tømeren, Gråskæg, Mads Froholdt, Colnago, Specialized, Jacob Nielsen, Martin El og Xtreme.

Vi vil gerne have, at du lige bekræfter at vi kan regne med dit hjælp - det gøres på SMS til Løbsansvarlige Xtreme på 6163 5000 senest den 8. marts.

Mange cykelhilser fra

Bestyrelsen

1 kommentar:

  1. Jeg har som sidste år påtaget mig opgaven med at skaffe deltagere til løbet, og forventer deltagelse af omkring 80 - 100, Det er nogle af mine kunder som jeg sponcerer til at køre dette løb og jeg vil selvfølgelig køre sammen med dem, da jeg skal have lidt ud af sponsoratet. Jeg vil gerne have nogle flyers som jeg deler ud" som sidste år". På selv dagen deltager jeg ikke ej efter løbet, da jeg umiddelbart efter skal videre til fest. mvh Pinarello

    SvarSlet