fredag den 17. september 2010

Sæsonen regner væk nu, men det har nu alligevel været en god tid.
Jeg vil næppe komme og træne sammen med jer mere, idet jeg er ved at flytte. Derfor skal I have tak for hyggeligt selskab på turene.
Det kan jo være at vi hilses, f.eks. til Nordfyn Rundt. Jeg har jo stadig mit klubtøj og er medlem.
Jeg tror forresten, at jeg er indirekte årsag til, at Klubben nok giver en ekstra omgang på et tidspunkt.
Hvad jeg mener med det, finder I jo nok ud af - måske til generalforsamlingen.

Med cykelhilsener
Per

5 kommentarer:

  1. Hej Per..
    Selv tak. Håber du finder nogle andre gode cykel venner der hvor du flytter hen.
    Mwh Don cube.

    SvarSlet
  2. Hej Per.
    Selv tak. Det har altid været hyggeligt at cykle sammen med dig.
    Vi ses ude på vejene .
    Mvh Kenneth Busk

    SvarSlet
  3. Hej Gråskæg!

    Tak og i lige måde - vi har haft rigtig mange dejlige timer sammen på cyklerne..... Ingen tvivl om vi kommer til at savne dig - men så er der jo heldigvis en anden klub som kan få glæde af dig.

    Vi ses lige pludselig ude på vejen.

    MVh Don Specialized

    SvarSlet
  4. Hej Per
    Tak i lige måde - og held og lykke fremover.
    God vind fremover, og tak for hjælpen da jeg havde problemer på vejen.......... du ved hvad jeg mener.
    håber vi ses en dag.

    Torben

    SvarSlet
  5. Hej Per
    Tak i lige måde. Der har været mange gode ture, Håber vi får mulighed for at cykle sammen igen. Vi må jo eventuelt indføre "gæstemedlemskaber".
    VH Leif Johannesen

    SvarSlet