søndag den 7. juni 2009

1.500 kilometer på 24 timer!

Efter 10 timer på Rugårdsvej
Sidste runde på den lange tur inden natten

Ræven fra Mors


Debutanten



Barnepigen
I denne weekend har 3 seje ryttere fra BMC deltaget i Baghjulets 24 timers løb - et løb som er mere end vildt!
Det var "Ræven fra Mors", Barnepigen og Debutanten som havde valgt at kaste sig over denne kæmpe udfordring af ens form og viljestyrke.
Tilsammen kørte de 3 ikke mindre end 1.500 kilometer - det er mere end min computer siger jeg har kørt i hele 2009:-)
Længst nåede Barnepigen som kørte 535 kilometer - og kun var 45 kilometer fra at være den kvinde som kørte flest kilomter - men kender jeg Barnepigen rigtigt, så skal de kilometer nok komme på næste år.
"Ræven fra Mors" nåede 510 kilometer og Debutanten 455 kilometer.
Imponerende af jer alle 3 - giver det ikke ondt i .....?
Jeg mødte de 3 sent lørdag aften efter 10 timers kørsel - der var højt humør - Barnepigen mente jeg havde glemt min cykel - men jeg skyndte mig at hoppe ind i bilen og hjem til en god fodboldkamp!

Don Specialized



Ingen kommentarer:

Send en kommentar