mandag den 7. juni 2010

OBS! Cykelskole - Begynderhold .

Alle som er interesseret bedes tilmelde via en kommentar.
I forbindelse med opstart af begynderholdet i klubben, har vi i bestyrelsen drøftet hvordan dette initiativ kunne udvides, således at vi kunne få flere medlemmer i klubben.
I Silkeborg har de med succes haft en "cykelskole", hvor der har været kørsel 2 gange om ugen, med klubmedlemmer som trænere, der kørte med hver gang.
Bestyrelsen påtænker at starte en lignende cykelskole i Bogense og vil i den forbindelse høre om der er nogle af klubbens medlemmer, der kunne tænke sig at deltage som trænere.
Vi vil i givet fald køre 2 gange om ugen: Mandag og onsdag , begge dage kl. 18.00. Der startes med at køre ca. en time. Dette forlænges henover sæsonnen til ca. 2 timer.
Vi forestiller os at der hver gang, skulle være 2 trænere med. Hvis 8 klubmedlemmer ville melde sig, ville hver enkelt skulle køre en tur hver 14'ende dag.

Jeg vil gerne via kommentarer til dette indlæg, høre om nogen har lyst til at være træner. Øvrige kommentarer er naturligvis også velkomne.

Venlig hilsen
Leif

4 kommentarer:

  1. Hej Leif!

    Det er jo ikke til at vide hvad der virker - så det skal da prøves af. Hvis jeg ved der kommer nogen - så kan jeg da godt tage en tur hver 14. dag. Om det er mandag eller onsdag betyder ikke noget :-)

    SvarSlet
  2. Hej Leif.
    Jeg er med.

    Hilsen Lars

    SvarSlet
  3. Jeg skal også nok tage min tørn. :-)

    SvarSlet
  4. hejsa...

    jeg er også klar..

    hilsen debutanten..

    SvarSlet