mandag den 5. januar 2009

Moutainbike tur på lørdag til Hindgavl og Gals Klint!



Don Cube og Don Specialized tager en tur til Middelfart på lørdag - vi vil køre rundt i det super fede område der venter der - masser af udfordringer med bakker til høj puls - snævre stier langs vandet!!!!!!
Jeg var nede og køre i søndags - en super oplevelse som jeg gerne vil give videre - så jeg har en lille tur rundt på halvøen........ Jeg kan love pulsen kommer helt op - eller vi trækker det sidste stykke...... Billederne er fra den tur - skøn udsigt fra toppen af Gals Klint.
Vi håber at der er flere som vil med - vi kører fra mig (Odensevej 34) kl. 9.30 i bil - så giv mig en melding - enten med en kommentar på dette indlæg eller på 2561 5354....

2 kommentarer:

  1. Hej gamle. Kanon der bliver arrangeret noget..Haber folk bakker op om det.
    Hilsen Matti

    SvarSlet
  2. Hej Cykelmad`

    Vi skal jo holde os i form - imens du bare nyder livet..... men det kan jo straffe sig når vi drøner rundt i Belgien.....

    Her fredag aften er vi 7 der tager afsted - fedt - Torben Nørregård, Bruno, Inspektøren, Don Cube, Esben og en af hans venner.....

    Så det bliver fedt at være en flok som drøner rundt dernede - men når du kommer hjem så skal vi 2 derned og køre....

    Pas godt på dig selv - og hils familien.

    Hilsen

    Don Specialized

    SvarSlet