torsdag den 9. januar 2014

Odense By-Night

Så var det tiden hvor min Bianchi skulle ud og prøve kræfter med Odense i mørket - og ikke mindst de våde stier.

Tænder lygterne og smutter ud langs Odense Å stien ved Munke Mose - det er god opvarmning. Kommer pludselig til at se en masse grønne øjne i skæret fra min pandelygte.... nå det er nok bare nogle katte - men så brøler den ene og det var gudhjælpemig et par tigerer der så mig som et mellemmåltid.

Forbi Zoo og ud og vende ved Fruens Bøge - tilbage gennem byen og ud til Ålykke Skoven.... her smutter jeg rundt på en masse fede spor. Der er gode singletracks og udfordringer mellem træerne.

Over til den anden side af indfaldsvejen - gennem skoven og så går det mod Næsbyhoved Skoven, her er der masser af stejle opkørsler omkring den gamle kongeborg.


her lå jeg og kørte i min barndom..... men cyklen var nu ikke helt bygget til det dengang.

Herfra tilbage til den stejle opkørsel til Åløkke Alle - her har jeg løbet op af mange gang under vintertræning til fodbold..... puha det er noget nemmer på 2 hjul.

Tilbage gennem byen og så lige en tur langs åen fra Albani Gade .....

Så er jeg hjemme og første tur har været fed - og ingen tvivl om vi skal have en tur til de skove der.

1 kommentar:

  1. Hvornår skal vi afprøve turen.
    vi er klar.
    Det lyder som en rigtig god tur.

    SvarSlet