søndag den 15. marts 2015

Kun for de morgenfriske

Søndag morgen - uret ringer klokken 7.00! Det er tid, at komme op og ud på cyklen. Trækker i cykeltøjet og bærer cyklen ud
Heldigvis kommer jeg i tanke om, at i Bogense MTB er det ureglementeret ikke at stille i klubtøjet, og jeg når at skifte i sidste øjeblik, nok også en god idé - set i lyset af, at termometeret viser 5 grader, og solen .... endnu ikke har vist sig! Så...jeg skifter til klubtøjet og kører de ca 10 ryttere der i går meldte sig til søndags morgenturen i møde. Der er dog et vist frafald til dagens tur - bl.a. pga af tunge løft på kobberbryllupsnatten. 4 ryttere drager ud!

Efter at have tabt luften afleder jeg de øvrige rytteres opmærksomhed med en lille leg. De leger, jeg samler kræfter, men indser hurtigt at grin også kræver sin portion luft.


 
Her efter går turen af nye veje, og inden vi igen rammer Bogense Downtown når vi lige et gruppebillede 
Tak for turen!

PS ingen ryttere kom til skade under optagelserne, en enkelt måtte dog efterfølgende til røntgen 

1 kommentar:

  1. Sikke dog noget lækkert cykeltøj du har - det vil vi meget gerne se dig i næste gang.... uregelmenteret eller ej

    Kanon tur i det skønneste vejr og ærgerligt at mange valgte at sove længe..... Kanon billeder du har taget og jeg vil overveje at tage navneforandring til Stuntmanden.....

    SvarSlet