søndag den 4. maj 2014

Stige Ø

Det var jo i følge Voldborg sidste dag inden vinteren kommer - så det var jo bare med at komme ud i det gode vejr.

Så nu skulle Stige Ø genopfriskes - og ikke mindst skulle de ny sko afprøves


turen gennem byen går godt - hele tiden noget at kigge på :-)

Så er jeg fremme ved kanalen og finder en sti og det sjove starter. Endelig fremme og så er der lige en knold i vejen - men der er jo kun en ting at gøre..... lavt gear, frem i sadlen og så pruste igennem.... så var max pulsen på plads..... endelig oppe og så bare nedad - stierne bliver bedre og bedre som de køres til så det er hel fornøjelse....

Så ligger der gudhjælpe mig en knold til..... så opad igen og max puls.... på toppen kan jeg konstaterer det minder om et forvokset hobitland.

Så det går nedad igen og op af næste knold - her jagter jeg Frodo rundt til han forsvinder i et kaninhul.....

Holder en pause og nyder udsigten over fjorden og kanalen

Så når jeg frem til "legepladsen" og banen er nu udbygget med lidt ekstra sving - kanon kanon.

Så går turen hjemad og jeg lander godt træt.

Her er link til turen STIGE Ø

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar