søndag den 23. oktober 2011

ALPETRAMP

Det var koldt, men som jeg håbede, dejlig efterårssol.
Ca. 1250-1300 deltagere, men desværre ikke mange fra vores klub.
Jeg var den første af de forhåndstilmeldte fra Bogense Cykelklub og fik derfor udleveret alle deltagernumrene.
Ræven dukkede op og fik sit nr., Nordmanden dukkede op og fik sit. Så var der 4 numre tilbage.
Bo Møller kom og ville eftertilmelde sig, men da 2 har skrevet på blokken at de alligevel ikke ville deltage ??? Kunne Bo deltage på det ene nr. og Nordmanden skilte sig af med det andet nr.
Jeg afleverede de 2 sidste numre til dem der tog sig af forhåndstilmeldte, håber at blot, at de 2 sidste nåede at få dem.
Nuvel - alene i verden - blandt 1300 deltagere, Ræven skulle kører 125 km og Nordmanden startede i 1. gruppe, kørte jeg ruten i det skønne vejr i roligt tempo, jeg mente at jeg så ville kunne give gas mod slutningen. Sådan blev det ikke og det skyldes ikke mekanisk defekt.
Men bortset fra det, var det en dejlig tur.
Efter løbet, var der den sædvanlig Suppe og Pilsner, men det sociale måtte være sammen med andre.
Jeg så ingen fra vores klub, før jeg skulle hjem, her hilste jeg på Jacob Nielsen og Kim Johansen, der havde eftertilmeldt sig - stået i kø det meste af 1 time og kunne ikke få noget deltagernr. men dog en chip.
Ærgeligt vi ikke var flere fra Bogense Cykelklub til et godt og traditionsrigt arrangement i et godt vejr.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar