fredag den 10. september 2010

vandskræk

Havde gået hele torsdag eftermiddag og overvejet om det blev vejr til at cykle, blæsten fra
de foregående dage havde lagt sig men de meldte regn , ganske rigtigt kl 16 begyndte det at regne ikke vildt, men alligevel nå men jeg besluttede mig for at køre derud havde også lige fået
en SMS ( Fedt vejr husk regnjakken ) så jeg tænkte at jeg ikke var den eneste idiot der ville køre i det vejr.
Men jeg blev klogere ankom til klubhuset 10 minutter i seks ventede til 5 minuttter over
der kom INGEN.
blev så enig med mig selv at når jeg nu var kommet ud ville jeg køre den gamle 50 km rute
det blev faktisk en rigtig god tur godtnok regnede det, men det var lunt

Kommer ikke i næste uge tager en tur til Spanien for at samle vandflasker og se fodbold

Cykelhilsner fra Rosengartneren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar