mandag den 12. april 2010

Oplevelsestur den 22 maj.

Hej med jer.
Vi er blevet inviteret med til indvielsen af 75 km. ny margueritrute på Nordfyn den 22 Maj.
Arrangementet starter ved Kongsdal i Padesø,med udstilling af veteranbiler fra kl.: 11:00.
kl.: ca. 11:30 bliver der officiel invielse med Borgmester tale.
Kl.: ca 12:00 sendes veteranbilerne afsted på ruten, straks efter kører vi.
Der vil være forskellige arrangementer på turen, Irsk folkemusik på Margård, smagsprøver fra Kim´s, Marguerit kager fra Odense marcipan fabrik, + meget mere.
TV2 vil være tilstede.
Jeg syntes det kunne være fint at vise os lidt frem i vores nye tøj, god reklame for klubben, samt en sjov oplevelse. Snak med andre medlemmer og motionister fra nordfyn om dette arrangement og lad os bakke op om det.
Maria kunne måske logge nogle elever med på turen.?
Nordfyn turistbureau vil gerne have besked i uge 16 om det har interesse, så giv venligst på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Jeg melder mig klar, og tænk hvis vi kan blive ligeså mange som søndag ved Stjernetramp (20) og på søndag til WeBike stjernen (22).
    Per

    SvarSlet
  2. Tonseren er også klar. Er der gratis mad?.? :-)

    SvarSlet
  3. jeg melder mig klar, kenneth har et rigtig godt spørgsmål....... gratis mad lokker altid mange til

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå at Kenneth spørger om maden er gratis, ----

    Hans mave kan kun tåle gratis mad.!

    Jeg er sikker på at der er gratis smagsprøver undervejs, men det endelige oplæg for dagen er ikke færdigt endnu.

    SvarSlet