søndag den 13. december 2009

sæssonmål 2010

under en god lang mentalt forløsende træningstur søndag 78 km på raceren, vejret var jo perfekt, lader man jo tit tankerne løbe frit, jeg glædede mig over en dejlig sæsson med mange timer blandt glade positive cykelvenner, og mine tanker ramte specielt et løb fra sensommeren, det Belgiske endagsløb Claude Criquilion ved byen La Roche i de sydlige Ardenner "bakker" et fantastisk løb, nok det bedste jeg har prøvet "og jeg har prøvet en del" et løb jeg gerne vil prøve en gang mere, og tænker her på om der evt. var andre der havde mod på denne store udfordring, og om vi så i fællesskab kunne finde en måde at komme der ned på, selvkørsel,campingvogn,minibus med trailer,eller hvad ved jeg. lad os i givet tilfælde stikke hovederne sammen her først i det nye år, og få tilrettelagt en tur, så vi har den at træne frem imod, og glæde os til hele den nye sæsson.

Mange jule og nytårs hilsner, og husk her i disse klimatider med alt den selvransagelse, at alt starter med dig selv, vær positiv, hjælp andre, så vi kan få en andnu bedre 2010 sæsson, med mange dejlige cykel stunder til os alle.

hilsen Ræven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar