mandag den 23. november 2009

MTB Søndag

Godt nok var vejret ikke det bedste, så der var kun Bruno, Birgit, Matti og undertegnede der stillede op til dagens tur.

Vi kørte til Langesø og skulle prøve ruterne af derovre. Grundet det dejlige vejr var der masser af vandhuller og mudder nogen steder, så det gjorde bare det hele ekstra sjovt. Men inde i skoven var der faktisk ikke rigtig noget vand.
Efter en lille times kørsel stiftede vi bekendtskab med de syv små dværge. Puha. Kan ikke helt forstå hvorfor de bliver kaldt små, men det lykkedes da at forcere dem.

Til sidst var vi inde og køre på en privat MTBbane, og det var mega fedt da det var meget snævert og hele tiden gik op og ned. Desværre måtte både Birgit og jeg selv udgå da vores bremser var fuldstændig slidt ned. øvøv.
Der skal bare nye bremsebakker på og så er vi klar igen.

Håber ikke moderat regnvejr afskrækker folk alt for meget fra en tur på MTB for det er virkelig sjovt og udfordrende at køre når det er vådt, og som sagt tidligere så bliver man møgbeskidt alligevel. :-)

Der bliver snakket lidt om en tur på lørdag morgen/formiddag, men der følger lige mere info. Meld evt lige hvis du er klar.

Mvh. Tonseren

6 kommentarer:

  1. KLAR PARAT START

    Hvad med en tur til Middelfart?

    SvarSlet
  2. Jeg er også klar.... også til Middelfart. Det kan godt være jeg skal sætte døre i,men i får besked.. hilsen Matti.

    SvarSlet
  3. Det lyder sgu godt.
    Jeg er også klar, og jeg regner også med at Pedal Atleten kommer, men han melder nok lige selv ind.
    Synes en tur til Middelfart lyder meget tiltalende.
    Skal vi mødes ved klubhuset kl. 0900?
    Kenneth

    SvarSlet
  4. Fint med lørdag kl. 9 - og så skal vi vel slutte på cafeen, så husk lidt penge....

    SvarSlet
  5. Jeg er også klar - på min første MTB tur.
    Glæder mig til at ræse rundt.. :)
    Ses lørdag

    SvarSlet
  6. Og ska nok ha café-penge med.. :)

    SvarSlet